• وبلاگ : شورشيرين
  • يادداشت : دختراي خوب از پسراي خوب بهترن و...!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسمه تعالي

    با سلام و احترام

    اصل نكاتي را كه ذكر كرده ايد درست و قابل قبولند ؛ اما نوشته شما دو اشكال دارد :

    1) خوبي و بدي مفاهيمي نسبي هستند كه استفاده مطلق از آنها نادرست است و غلط انداز ، و در نتيجه نمي‏توان به راحتي خوبان يك جنس را برتر از خوبان جنس ديگر دانست!!! به عبارت ديگر چگونه با وصف خوب بودن (كه لابد معيار آن هم فقط مواردي است كه شما مي‏پسنديد!!!) حتما دختران بهترندو يا بالعكس؟ در مفاهيم نسبي، آن هم بين دو جنس با متفاوت به گمان من فقط مرتبه انساني هرشخص است كه او را در مرتبه اي قرار مي‏دهد كه آن درجه اي خاص از خوبي است و تصور مي كنم در بحث از مراتب انساني جنسيت مطرح نباشد.

    پس اصلاح كنيد كه بين خوبان ( بر اساس معيارهاي عقلاني و ديني) همواره درجه بندي است و به طور مسلم يك انسان خوب ممكن است از انسان خوب ديگر درجه بالاتري داشته باشد.( اعم از اين كه مرد باشد يا زن)

    2) نتيجه گيري شما بر اساس نگاه دومتان هم منطقي نيست ، اگر شما به نگاه اول نوشته خودتان معتقد باشيد (انسانيت انسان بين اين دو مشترك است) ؛ نتيجه گيري از نكته دوم را نبايد به اين شكل ارايه دهيد .

    بعلاوه اين كه ، خانم ها گرچه در مسير تربيت بسيار موثرند اما انسان ها در تاثير گذاري متفاوتند و گاهي مردي مي توانند در فرزندان مادي و معنوي (شاگردان و پيروان) خود چنان تاثيري بگذارد كه هيچ مادري قادر به آن نباشد و بسياري اوقات هنر پدر و مادر رساندن فرزند خود به آستان انسان هاي الهي است و جذب و تاثير اصلي مربوط به آن انسان هاست (نمونه بارز آن بندگان صالح خدا ــ مثل امام راحل عظيم الشان‏ــ هستند )

    خلاصه : مقدمات خوب بود ولي نتيجه نادرست (پس مسئله اي اثبات نشد)

    نكته بي ربط: علي رغم فرصت بسيار كمي كه دارم اين قدر نوشتن نظر شاهكار بود ، از زيادي نوشته عذر مي خواهم.

    موفق و سربلند باشيد