سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















شورشیرین

  امشب اخرین شب جمعه ماه مبارک رمضان است،آخرین شب جمعه از ماهی که درهای رحمت پروردگار برای همه بندگان باز شده،ماهی که برای خوب شدن وخوب ماندن فقط یک تکان کوچک کافی است،ماهی که خداوند ... گفتم خدا آری ماهی ست که خدا را می شود...ماهی است که چندسال قبل صفات واجب الوجودی خدا وضرورت نبی فرستادنش وامام وراهنما داشتنش را به طور عقلی آموختیم چقدر شبهای قدر قشنگ بودند،بار اولی بود که دعای جوشن کبیر می خواندم ومی فهمیدم  ائمه ما،آن انسانهای کامل،چه طوری با خدا راز ونیاز کرده اند،چقدرفلسفی!چقدرعقلانی!چقدرعاطفی واحساسی!اصلا صحبت کردن با واجب الوجودی که هیچ نیازی ندارد،از هر عیب ونقصی که تصورش را بکنی وعیب باشد مبری است، خدایی که می‌آفریند در حالی که هیچ نیازی به آفریده هایش ندارد ودستانش برای رحمت و لطف باز است آن هم وقتی می دانی زمزمه هایت تکرار سخنان کسانی است که وجودشان،نجوایشان وهمه هستی شان محبوب خداست و تو می توانی مطمئن از نتیجه هر چه صحبت داری و بغض در گلو همه را یکجا وانهی!و او چه خوب خدایی است؛بهترین شنونده،بخشنده وعطا کننده!چقدر شیرین است!

   از الان دلمان خیلی برای ماه مبارک تنگ شده(هرچند ماه رمضانی که چند روزش را بالاجبار مسافر باشی و حتی روزی که شبش قرار است مقدرات یک سال وبلکه یک عمرت را به تایید امام زمانت برسانند تو از خستگی چرت بزنی، آه!!! چقدر دردناک است که ماه رمضان بگذرد وتو احساس کنی هنوزحتی یک قدم از خودت فاصله نگرفته ای!! )الان خیلی به آخرین صبح جمعه از ماه مبارک باقی نمانده وندبه خوانهای بعد از سحر برای آخرین التماسشان به جهت تعجیل درفرج آماده می شوند وفردا فریادهایی درگلو خواهد پیچید ومظلومییت برادران وخواهران فلسطینی را فریاد خواهدکرد...جقدر منتظریم...میشود این جمعه روز آخرین فریاد خواهی ما باشد؟

آری وعده خداحق است واویی که صد قافله دل همره اوست خواهد آمد؛ونرید علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم الائمه ونجعلهم الوارثین.

   خدایا برما منت گذار که این منت خیلی شیرین است!

 


نوشته شده در جمعه 85/7/28ساعت 4:15 صبح توسط دوخواهر| نظرات ( ) |